Reclamatie

Verzekerde bezorging

Je bestelling wordt verzekerd verzonden. Zo ben je er altijd zeker van dat je bestelling in perfecte staat bezorgd wordt. Mocht het product toch beschadigd zijn, dan dien je het product aan de deur te weigeren en zorgen wij voor de verdere afhandeling. Tref je schade na het openen van je pakket? Meld dan je schade via het onderstaande reclamatieformulier aan. Je leest hier ook de voorwaarden die hieraan verbonden zijn.

Heb je beschadigde onderdelen ontvangen?

Heb jij na een goede controle een gemist of een beschadigd onderdeel getroffen in je bestelling? Dan kun je hier je schade melden. Let er wel op dat je je schade binnen 7 werkdagen na ontvangst van je bestelling via het onderstaand formulier indient. Het artikel mag absoluut niet opgesteld zijn, Trendymeubels.nl neemt beschadigingen van een opgesteld product niet in behandeling. Je dient alle onderdelen en de orginele verpakkingen te bewaren, wil je in aanmerking komen voor reclamatie.

Vul hieronder het formulier volledig in met je naam, e-mail, telefoonnummer, bestelnummer, beschrijving van je schade en onderdeelnummer(s). De onderdeelnummer(s) vind je in de bijgeleverde handleiding. Wij vragen je om minimaal 3 duidelijke foto’s te maken van het beschadigde onderdeel(en) en deze toe te voegen als bijlage in het formulier. Tot slot klik je op ‘Verstuur’.

Mis je onderdelen?

Vul dan hieronder het formulier volledig in met je naam, e-mail, telefoonnummer, bestelnummer en onderdeelnummer(s). De onderdeelnummer(s) vind je in de bijgeleverde handleiding. (Je hoeft geen foto's toe te voegen.)

Voorwaarden

Er zijn een aantal voorwaarden verbonden aan het reclameren van de door jou bestelde producten:
→ binnen de termijn van 7 werkdagen
het product slechts in die mate uitgepakt te hebben voor zover dat nodig is om te kunnen controleren op eventuele beschadigingen
→ in originele verpakking

Nadat wij je reclamatie volledig hebben ontvangen, krijg je binnen 2 werkdagen een reactie van ons. Je hoeft de beschadigde onderdelen niet terug te sturen. In de meeste gevallen zul je binnen 5 tot 10 werkdagen een nieuw onderdeel ontvangen of zal je bestelling compleet vervangen worden. Heb je gekozen voor betalen met acceptgiro via Afterpay? Dan dien je niet te wachten met de betaling totdat je schade is afgehandeld. Afterpay kan aanmaningskosten in rekening brengen voor te late betalingen, waar Trendymeubels.nl geen invloed op heeft.