Beschadigd product

Onze grote passies zijn natuurlijk meubels, woonaccessoires, design en alles wat met inrichten te maken heeft! Daarom behandelen wij onze producten met zorg en liefde. Ondanks onze zorgen kan het gebeuren dat een product beschadigd of incompleet bij jou aankomt. Wij begrijpen dat dit heel erg vervelend is, zeker als je daardoor niet verder kan met monteren of inrichten.

Wat moet je doen bij een beschadigd product of missend onderdeel?

  1. Maak duidelijke foto’s van de beschadiging
  2. Natuurlijk hoef je bij missende onderdelen geen foto’s te maken.
  3. Noteer het onderdeelnummer
  4. Het onderdeelnummer staat in de handleiding van het product.
  5. Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar onze klantenservice
  6. Voeg je foto’s toe en noteer het onderdeelnummer in de e-mail.
  7. Wij nemen jouw claim in behandeling
  8. Je wordt door ons op de hoogte gehouden via de mail.

Wat kun jij van Trendymeubels.nl verwachten?

Wij nemen jouw claim in behandeling en gaan direct voor je aan de slag. Beschadigde onderdelen worden vervangen en direct vanuit de fabriek naar jou opgestuurd. Zo kun jij ervan uitgaan dat je claim ongeveer binnen twee weken is opgelost. Natuurlijk houden we je altijd via de e-mail op de hoogte van de status van jouw claim.

Voorwaarden claims

Natuurlijk wil je direct beginnen met de montage van het door jou bestelde product. Ook voordat je gaat beginnen is controle erg belangrijk. Claims van opgestelde producten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Het is voor ons namelijk heel moeilijk te bepalen of een beschadiging door de fabriek, transport of montage komt. Om misstanden te voorkomen nemen wij dus geen claims van gemonteerde producten in behandeling, natuurlijk kunnen we wel samen kijken naar een oplossing.